Min blogg

Hej jag heter Alexis och är ny med att blogga, hoppas du tycker om den!

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

Kika gärna in i min blogg, jag säljer kläder för fullt. Just nu är en jeanstunika till salu för 140kr, en översöt blus som kostat runt tusen spänn till salu för 150kr och mer kommer att komma, för varje dag som går, ja nästan varje dag! Håll utkik och hittar du något så skriv en kommentar eller adda [email protected] där jag gärna svarar på frågor om du har några sånna. In och kolla nu och hittar du inget idag, gör du det kanske imorgon!

Kramar från Ida Frank!

2008-05-26 @ 18:48:44
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Alexis

Hej, jag heter också Alexis men jag är en tjej ! :D . konstigt att en kille kan heta Alexis .. :D Hejdå

2010-03-20 @ 15:39:03
Postat av: Alexis

Okej , Killar kan också heta Alexis , Men jag tror att det är vanligare att en tjej heter så , ? , Vem bryr sig XD , Har du msn ? , vart bor du ? hur gammal ä du ?? jag vill veta :) , Jag är 8 ialla fall

;D Tjaadåååh

2010-03-23 @ 19:56:12
Postat av: Alexis

kan du svara ???? ..

2010-04-04 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0